Read more

Show more
Cerita Ringkas Journaling Cara Sendiri

Cerita Ringkas Journaling Cara Sendiri

Bila tengok posting dekat Media social, lahhhh rupanya aku dah buat that style of journaling sekian lama. It just, aku …

Throwback Dinner dengan BFF di Moonierena

Throwback Dinner dengan BFF di Moonierena

Throwback Dinner dengan BFF di Moonierena | Finally, lepas few month tak jumpa so kita spent time dinner hari tu dengan…

Bermalam di Lexis Hibiscus

Bermalam di Lexis Hibiscus

Bermalam di Lexis Hibiscus | Sekali lagi ada pencarian adventure 😅, lastly Lexis Hibiscus been choosen (short story di…

Keluar dengan sheisfarahain

Keluar dengan sheisfarahain

Kekadang nak whatsapp Ain, aku pergi cari nama dia SheisFarahain. Apo? Tu nama media social, dan blog dia beb 😂.  Assa…

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!