Cerita Ringkas Journaling Cara Sendiri
Saturday, September 05, 2026
Bila tengok posting dekat Media social, lahhhh rupanya aku dah buat that style of journaling sekian lama. It just, aku …
Farah
Saturday, September 05, 2026
Bila tengok posting dekat Media social, lahhhh rupanya aku dah buat that style of journaling sekian lama. It just, aku …
Farah
Friday, August 28, 2026
Penggemar Seafood? Jom Shellout di Restoran Bara Ikan Bakar , Stulang | Assalamualaikum, bagi penggemar seafood ini ada…
Farah
Sunday, August 23, 2026
Throwback Dinner dengan BFF di Moonierena | Finally, lepas few month tak jumpa so kita spent time dinner hari tu dengan…
Farah
Tuesday, August 18, 2026
Bermalam di Lexis Hibiscus | Sekali lagi ada pencarian adventure 😅, lastly Lexis Hibiscus been choosen (short story di…
Farah
Sunday, August 16, 2026
POV weekend - Random story, finally dapat lari dari dunia tekan keyboard kejap, dan bercuti | Assalamualaikum and hai, …
Farah
Monday, July 27, 2026
Kekadang nak whatsapp Ain, aku pergi cari nama dia SheisFarahain. Apo? Tu nama media social, dan blog dia beb 😂. Assa…
Farah
Sunday, July 26, 2026
Assalamualaikum, semalam lepas je balik kerja petang tu. Aku terus pergi Cafe CakesbyFash sempena sambutan Majlis Anniv…
Farah
Sunday, July 26, 2026
Selepas 4 tahun, baru decided nak tukar template blog. Template blog yang lepas, dan terkini, Huda minta tolong Sislin …